Verzenden
Wel of geen verzendkosten
Wij maken gebruik van MyParcel van PostNL voor het verzenden van uw bestelling en nemen de door hun gestelde verzendkosten over. Voor klanten bestaat ook de mogelijkheid om een bestelling te doen waarbij GEEN verzendkosten wordt gerekend, indien de artikelen worden opgehaald. Ook hoeven geen verzendkosten te worden betaald als er voor een training word betaald. Zie verder op deze pagina voor meer uitleg voor die twee situaties.
Bestellingen boven de €150,00 worden gratis binnen Nederland verzonden.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. Wij versturen uw bestelling met MyParcel en hanteren een tarief van €6,95 voor gangbare pakketjes.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 2 werkdagen voordat je jouw pakketje ontvangt. Maar we zijn natuurlijk ook afhankelijk van MyParcel dus we kunnen daar geen garatie op geven. Heb je er belang bij dat het snel wordt verzonden? Neem dan even contact op via ons contactformulier, dan geven we je direct een leverindicatie. Bij sommige artikelen staat al een langere levertijd vermeld, houdt hier dan rekening mee.
Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik niet thuis ben of op een ander adres?
Bent je niet aanwezig? Dan wordt je bestelling soms aangeboden bij uw buren door MyParcel. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Maar je kan bij het bestellen ook kiezen voor een ander afleveradres of afhaalpunt. Dit kun je bij uw bestelling selecteren en je pakketje afhalen op een plek en tijd wat jouw goed uitkomt.
Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje laten versturen?
Jazeker, tijdens het bestellen kun je kiezen voor een ander afleveradres. Wij zorgen voor een extra mooie feestelijke verpakking en natuurlijk komt de factuur alleen bij jou terecht.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als je bestelling is gedaan, heeft deze automatisch de status "In behandeling". Op de dag dat wij je bestelling versturen krijg je een e-mail met de track&trace code. Zodra je bestelling op het distributiecentrum van PostNL is gescand, kun je het traject volgen middels de track&trace code. Bij brievenbuspost is het niet mogelijk uw zending te volgen maar krijg je wel een bericht als het in je brievenbus ligt.
Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Als je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kun je het beste binnen 24 uur contact met ons opnemen via ons contactformulier. Na overleg kun je het pakje terug sturen en doen we het nodige om het product te vervangen.
Klanten betalen geen verzendkosten bij afhalen van bestelling
Klanten hebben de keuze om de producten thuis te laten bezorgen, waarbij men verzendkosten betaald, en de mogelijkheid om de producten op te halen in onze lokatie in Easternijtsjerk. Bij het afronden van de bestelling kan gekozen worden voor afhalen op lokatie, en zullen de verzendkosten komen te vervallen. Het afhalen gaat altijd op afspraak!
Geen verzendkosten vanwege training
Voor de klanten die via de webshop een training bestellen, hoeven natuurlijk ook geen verzenkosten te betalen. Ook dan is het belangrijk om bij de afrekening te selecteren "afhalen op lokatie".
Onze verpakkingsmatrialen
Onze verpakkingsmaterialen zijn veelal van duurzame hergebruikte materialen gemaakt. Een kadootje om te ontvangen voor jou of iemand anders! Wij versturen onze pakketjes zo compact mogelijk. Geen grote pakketten met veel afval maar bij voorkeur als brievenbuspakketje en grotere artikelen in een shippingbags van gerecycled plastic. En toch feestelijk verpakt! De verpakking kun je, als je het zorgvuldig uitpakt, ook weer hergebruiken of recyclen. Zo is het een feestelijk pakketje om te ontvangen!